Analysis

Montenegrin Opposition Accuses Foreign-Owned TV of Bias

Illustration. Photo: Pixabay.

Montenegrin Opposition Accuses Foreign-Owned TV of Bias

United Group, a US-owned, Netherlands-based telecoms provider, bought a pro-government TV station in Montenegro, raising hopes the channel would pursue more objective coverage. But little changed.

Subscribe to Balkan Insight Premium to read the full article.

Please login to your account below if you are already a Premium Subscriber.

Buy Premium Subscription

Our Premium Service gives you full access to all content published on BalkanInsight.com, including analyses, investigations, comments, interviews and more. Choose your subscription today and get unparalleled in-depth coverage of the Southern and Eastern Europe.

Buy Premium Subscription

If you have trouble logging in or any other questions regarding you account, please contact us

Filip Rudic